خبرگزاری بارسلونا

ساخت وبلاگ
مصاحبهمنبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir

فصل جدید، اهداف جدید! لوییز انریکه در نخستین کنفرانس مطبوعاتی اش در فصل جدید، در مورد برخی بازیکنان، مانند لیونل مسی، دنیس سوارز، ماسکرانو، تراشتگن، براوو، آردا توران و ... سخن گفت. در این خبر می توانید متن این صحبت ها را بخوانید.

لئو مسی

«او مثل همیشه، با اشتیاق برای فوتبال بازی کردن، به تیم باز خواهد گشت. او بیشتر از حد معمول تعطیلات داشته و خانه اصلی اش، زمین فوتبال است. این پیراهن انگیزه پیروزی را در ما تقویت می کند و من هیچ چیز دیگری را متصور نیستم. واضح است که او لیاقت قهرمانی در کوپا آمریکا را داشت، و می توانست این کار را انجام بدهد، اما فوتبال همیشه اینطور است و همیشه ممکن است تیم دیگر پیروز شود. لئو مسی را در همان فرمی خواهیم داشت، که همواره در فصول گذشته داشته ایم».


دنیس سوارز

«آوردن دنیس سوارز به تیم اصلی، یعنی او پیشرفت داشته است. او می تواند در وسط زمین و در گوشه ها بازی کند و این مسئله مراتب رضایت مربیان تیم را فراهم کرده است».

خاویر ماسکرانو

«امیدوارم باشگاه و ماسکرانو به توافق برای تمدید قرارداد او برسند. امیدوارم، و می دانم که بحثی برای این توافق در جریان است. او یک بازیکن کلیدی در سیستم بارسا محسوب می شود».

براوو، تراشتگن و ماسیپ

«هر سه دروازبان ما قرارداد دارند و من از آن ها بسیار راضی ام. هدف داشتن بهترین بازیکنان است و پست دروازبان ما، به خوبی با بازیکنان خوب پر شده است. اگر یکی از آن ها با پرداخت مبلغ فسخ قرارداد، از تیم جدا شود، این مسئله ای متفاوت است، اما در حال حاضر هر سه آن ها در بارسا هستند. من مانند همیشه پُست دروازبانی را مدیریت می کنم و به دنبال بهترین نمایش ها هستم».

ایوان راکیتیچ

«در مسابقات یورو به همراه کرواسی، راکیتیچ در پُست شماره 10 بازی می کرد. من از دیدن او در پُستی متفاوت بسیار لذت بردم. راکیتیچ توانست به خوبی از پس آن بربیاید، چرا که به همراه سویا تجربه اش کرده بود».

آردا توران

«از حضور او بسیار خوشحالم. او چه در زمین و چه در خارج زمین، بسیار بازیکن خاصی است. باید کمی به او زمان داد، همه برای تطبیق یافتن به آرامش و زمان نیاز دارند. او به زودی سطح تیم را بالا خواهد برد، مسئله تنها زمان است».

نیمار و رافینیا

«بازی های المپیک متفاوتند. بازیکنانی که در آن حاضر می شوند، به اندازه کافی در تعطیلات به سر برده اند. آن ها پس از بازی های المپیک مستقیماً به بارسلونا خواهند آمد و تعطیلات بیشتری نخواهند داشت. بازیکنان کافی برای بر آمدن از پس این موقعیت در ابتدای فصل را داریم».

سرجی سمپر

«او حالا در تیم نخست حضور دارد و خواهیم دید که حضورش چگونه خواهد بود؛ البته به دنبال بهترین شرایط برای بازی دادن به او هستیم. او در دو فصل گذشته تجربیاتی در تیم نخست داشته است. او می تواند بازی را به خوبی کنترل کند و کیفیت کار خط هافبک را بالا ببرد، او از اعماق وجودش بارسایی بازی می کند. ممکن است بماند یا ممکن است به یک تیم لالیگایی دیگر برود تا زمان بیشتری برای بازی در اختیار داشته باشد. این مورد را پیش از شروع فصل حل خواهیم کرد».

دنی آلوز

«رفتن او مرا متعجب ساخت. او بازیکن شاد و مثبتی بود، اما در عین حال یک حرفه ایِ تمام عیار. دلمان برای او تنگ خواهد شد، او همه چیز به باشگاه داد و ما برایش در یوونتوس آرزوی موفقیت داریم. به جذب یک مدافع راست فکر می کردیم، و به همین دلیل هم الکس ویدال را به نیوکمپ آوردیم. سرجی روبرتو هم در آن پست حضور دارد. آن پست به خوبی پوشش داده شده است».

تیو و مونتویا

«من روی آن ها حساب نمی کنم، اما آن ها تصمیم به بازگشت گرفته اند. آن ها با باشگاه قرارداد دارند، اما من جایگاهی برای آن ها در تیمم متصور نیستم. هر چه زودتر یک باشگاه پیدا کنند، بهتر است. مسئله آن ها نسبتاً خاص است، و ما به دنبال یک راه حل سریع هستیم».

خبرگزاری بارسلونا...
ما را در سایت خبرگزاری بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی redandblue بازدید : 210 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 21:48

مصاحبهمنبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir

لوییز انریکه پس از تمرین امروز تیم در سیوتات اسپورتیووا، به سالن کنفرانس رفت تا نخستین کنفرانس مطبوعاتیِ فصل خود را برگزار کند. در این خبر به مهمترین بخش های مصاحبه سرمربی کاتالان ها اشاره می کنیم.

اهداف

«هدف ما بدست آوردن بیشترین موفقیت ممکن است. می خواهیم تمام جام های ممکن را کسب کنیم و هواداران بارسا در سراسر دنیا را خوشحال کنیم».


پیشرفت

«به پیشرفت و تکامل ادامه می دهیم. بازیکنان ما بسیار خوب بودند، اما ما بهتر شدیم و به تقویت خود پرداختیم».

خرید مهاجم

«این درست است که ما به دنبال جذب یک مهاجم هستیم. بازیکنی که ما می خواهیم باید با انگیزه و گلزن باشد. یک مهاجم خالص، که خود را به محوطه جریمه می رساند و قادر به گلزنی است».

آینده

«وقتی بارسا را ترک خواهم کرد که هیچ انرژی ای برایم باقی نمانده باشد. در پایان فصل شرایط را می سنجم و اینکه جامی برده ایم یا خیر را هم در نظر می گیرم. اگر تیم را ترک کنم، به این دلیل خواهد بود که انرژی لازم را از دست داده ام».

خبرگزاری بارسلونا...
ما را در سایت خبرگزاری بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی redandblue بازدید : 172 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 20:41

ملی‌پوشانمنبع: Weloba
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir

خبر خوب برای بارسایی ها اینکه، رافینیا آلکانتارا، که به همراه تیم المپیک برزیل خود را برای مسابقات المپیک ریو آماده می کند، بالاخره بعد از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت، به تمرینات گروهی این تیم پیوست. مسابقات المپیک در تاریخ 3 آگوست (13 مرداد) آغاز خواهد شد.

هافبک جوان تیم ملی برزیل، سه شنبه را به تشخیص پزشکان، به تمرینات بدنسازی پرداخت. او درست پیش از آغاز مسابقات کوپا آمریکا، از ناحیه ران دچار مصدومیت شده بود و پزشکان به همین دلیل نمی خواستند که روی او ریسکی انجام دهند.


برزیل نخستین دیدار خود در المپیک ریو را در تاریخ 4 آگوست مقابل آفریقای جنوبی انجام خواهد داد. نیمار، دیگر بارسایی حاضر در تیم المپیک برزیل است.

خبرگزاری بارسلونا...
ما را در سایت خبرگزاری بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی redandblue بازدید : 194 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 19:39

نقل و انتقالاتمنبع: چهار چهار دو
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir

آریدو برایدا می گوید که بارسا از تلاش برای جذب پوگبا دست برداشته است. به نظر می آید که هافبک پر سر و صدای فرانسوی، در روزهای آینده به منچستر یونایتد بپیوندد.

پوگبا که در سال 2011 برای نخستین بار در سطح بزرگسالان پیراهن منچستر یونایتد را به تن کرد، به گزارش اکثر خبرگزاری ها، به زودی به این تیم باز خواهد گشت. گفته می شود که شیاطین سرخ برای انجام این انتقال، 120 میلیون یورو به یوونتوس پرداخت خواهند کرد.


رئال مادرید و بارسا هم از تیم هایی بودند که به دنبال جذب هافبک فرانسوی یوونتوس بودند، اما برایدا می گوید که مبلغ انتقال پوگبا بسیار بالا بود و به همین دلیل، بارسا از رقابت برای جذب او، کنار کشیده است: «به طور واضح وقتی صحبت از انتقال های با مبلغی بیش از 100 میلیون یورو می شود، این مسئله روی تمایلات تأثیر می گذارد».

«همه این عدم توازن به حق پخش تلویزیونی باز می گردد که پول زیادی را به بازار آورد و این مسئله منطق نقل و انتقالات را از بین برده است. مشخصاً در حال حاضر تمام بازیکنان، با درجات مختلفی، قیمتی بیش از آن چیزی که واقعا باید داشته باشند، دارند».

«ما پوگبا را می شناسیم و او خودش را به عنوان یک بازیکن بسیار خوب و با کیفیت اثبات کرده است و ما هم به جذب او تمایل داشتیم. اما وقتی مبالغ درخواستی برای او، به یک نقطه خاص رسیدند، ما دیگر مایل به جذب او نبودیم».

«در برخی شرایط ادامه دادن به رقابت بسیار سخت است. چرا که شما نه تنها باید مبلغ انتقال را در نظر بگیرید، که باید به فکر پرداخت دستمزد بازیکن هم باشید. در یک قرارداد پنج ساله، آن مبلغ ممکن است به ده ها میلیون یورو برسد».

خبرگزاری بارسلونا...
ما را در سایت خبرگزاری بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی redandblue بازدید : 194 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 19:39

تمریناتمنبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: امین سبحانی / FCBarcelona.ir

پس از برگزاری دو نوبت تمرین در روز گذشته، تمامی بازیکنان در دسترس تیم به علاوه 12 نفر از بازیکنان ذخیره، امروز صبح دومین روز کاری بارسا در آغاز فصل جدید را رقم زدند.

روند پیشرفت تیم به سرعت در حال افزایش است و بازیکنان خود را برای فصلی دیگر آماده می کنند. آنها امروز صبح در سیوتات اسپورتیوا همانند روز چهارشنبه، به تمرین پرداختند.


لوییز انریکه صبح پنجشنبه تمامی بازیکنان در دسترس به همراه 12 بازیکن از تیم دوم شامل خوزه سوارز، مارلون، مارتینز، بورخا لوپز، کاربونل، گومبائو، آلنا، پریا، آبلدو، کاردونا، نیلی و آلفارو را در اختیار داشت.

پس از این تمرین، سرمربی بارسا در کنفرانس خبری امروز شرکت کرده است تا پاسخگوی سوالات خبرنگاران در خصوص بازخوردها از تمرینات ابتدایی فصل باشد. عصر امروز نیز، تیم بار دیگر در سیوتات اسپورتیوا به کار تمرینی خود ادامه خواهد داد.

خبرگزاری بارسلونا...
ما را در سایت خبرگزاری بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی redandblue بازدید : 167 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 19:39

مصاحبهمنبع: اسپورت
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir

ساموئل اومتیتی تصدیق کرده است که در باشگاه جدید خود، بارسا با چالش مواجه خواهد شد. در مصاحبه با فرانس فوتبال، این بازیکن 22 ساله علاوه بر مقایسه باشگاه کاتالان ها با سایر باشگاه های اروپایی، توضیح داد که چرا برای خروج از لیون، بارسا را انتخاب کرده است.

او صحبت های خود را اینگونه آغاز کرد: «من می دانستم امضا قرارداد با بارسا ریسک بزرگی خواهد بود اما من این کار را انجام دادم. هنگامی که متوجه شدم شانس امضا این قرارداد را دارم، در ذهنم می دانستم که این انتقال انجام می شود و همه چیز تغییر کرد».


«امروز، بارسا بهترین باشگاه جهان است و در مقایسه با سایر رقبای خود نیز در سطح بالاتری قرار دارد. به عنوان یک بازیکن، برای من [به غیر از بارسا] راه بهتری برای ادامه پیشرفتم وجود ندارد».

«من می دانم که در طول دوران بازی ام در بارسا، دنیای من مانند قبل نخواهد بود و همه چیز ضرب در 10 و حتی 100 خواهد شد. من حاضرم و امیدوارم برای رویارویی با این چالش آماده باشم، اما من آرام هستم».

اومیتیتی در تابستان امسال به همراه فرانسه با یک شکست مواجه شد، هنگامی که خروس ها در فینال جام ملت های اروپا، 1-0 به پرتغال باختند. کریستیانو رونالدو و په په از بازیکنان پرتغالی آن روز بودند که اومتیتی در بارسا نیز باید مقابل آن ها قرار بگیرد.

«من قصد انتقام گیری از آنها را ندارم اما می خواهم [هنگامی که بارسا با رئال بازی می کند] آنها را شکست دهم». اومیتیتی در نهایت گفت: «من یک بار مقابل آنها شکست خوردم و امیدوارم این اتفاق دیگر تکرار نشود».

خبرگزاری بارسلونا...
ما را در سایت خبرگزاری بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی redandblue بازدید : 181 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 17:30

الموندو دپورتیوو چاپ امروز، موضوع نقل و انتقالات بارسا را همچون روزهای گذشته به روی جلد برده است: «گامیرو، نه؛ ویتو در دست بررسی»

پس از آن که مذاکرات با گامیرو به در بسته خورد، این بازیکن از حضور در اتلتیکومادرید خبر داده است.

رابرت فرناندز قصد دارد با گزینه های مد نظر خود، لوسیانو ویتو را متقاعد کند.

لوییز انریکه امروز از برنامه جدید خود رونمایی می کند.

دوستانه: بایرن مونیخ 1 - منچستر سیتی 0؛ پپ در آغاز کار خود به همراه سیتیزن ها، برابر شاگردان سابق خود به برتری رسید.

اسپورت همچنین با تیتر «رکورد پوگبا»، به رقم نجومی پیشنهادی قرمز پوشان منچستر برای به خدمت گرفتن الماس سیاه یوونتوس اشاره کرده است: «گران ترین انتقال تاریخ در حال شکل گرفتن است. منچستر یونایتد قصد دارد مبلغ 120 میلیون را بابت این بازیکن به یووه بپردازد؛ در حالیکه فلورنتینو در جذب او ناکام بوده است».

بارسا کار خود را شروع کرده است.

مصاحبه اختصاصی اسپورت؛ 10 پرسش داغ از لوییز انریکه

خبرگزاری بارسلونا...
ما را در سایت خبرگزاری بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی redandblue بازدید : 232 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 15:05

بارسلونامنبع: مارکا
مترجم: محمدصدرا نژادی / FCBarcelona.ir

تکه ای جدید از تاریخچه بارسلونا کشف شده است که نشان می دهد یک خبرنگار در اواخر قرن نوزدهم، نقشی کلیدی در تأسیس یکی از بزرگترین باشگاه های ورزشی حال حاضر دنیا داشته است.

نارسیسو ماسفرر که در سال 1867 در مادرید به دنیا آمده بود، در سال 1895 به بارسلونا سفر کرد و مدیریت و پایه گذاری چندین پروژه ورزشی را در ایالت کاتالونیا به عهده گرفت.


او در سفر خود، شروع به تأسیس باشگاه های ورزشی، فدراسیون و مطبوعات مختلفی کرد؛ پس از آن بود که مبتلا به بیماری سل شد و فهمید که روزهای زیادی از عمرش باقی نمانده است. این متحد کردن ورزش های مختلف در یک باشگاه ایده او بود که الهام بخش بارسلونا به عنوان یک شهر و باشگاه شد و حالا این باشگاه یکی از بزرگترین باشگاه های دنیاست که تیم های زیادی در ورزش های مختلف دارد.

به طور رسمی، مؤسس باشگاه بارسلونا هنس مکس گمپر، معروف به خوان گمپر، است؛ یک تاجر سوییسی که به کاتالونیا آمد و باشگاه را در سال 1899 تأسیس کرد. اما بدون تلاش های ماسفرر در به وجود آوردن زیرساخت ها و تحکیم بخشیدن به کار گمپر، شاید باشگاهی که این روزها همه آن را می شناسند، وجود نداشت.

خبرگزاری بارسلونا...
ما را در سایت خبرگزاری بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی redandblue بازدید : 178 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 13:42

تمریناتامین سبحانی / FCBarcelona.ir

آبی و اناری ها عصر امروز برای دومین بار در زمین شماره یک سیوتات اسپورتیوا حاضر شدند و به تمرین پرداختند. لوییز انریکه در جلسه صبح، بازیکنان جوان تیم دوم خود را در کنار سایر مهره های اصلی بارسا در اختیار داشت. در دومین جلسه از تمرین امروز، کریستین تیو و مارتین مونتویا نیز به سایرین ملحق شدند.


از سویی کاپتوم با حضور خود در نوبت دوم تمرین چهارشنبه، تعداد بازیکنان ذخیره حاضر در نخستین روز تمرینی فصل جدید را به عدد 14 رساند.

خبرگزاری بارسلونا...
ما را در سایت خبرگزاری بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی redandblue بازدید : 197 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 5:43

مصاحبهمنبع: چهار چهار دو
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir

مارکینیوش که حال یکی از گزینه های مورد علاقه بارسلونا محسوب می شود، از این موضوع استقبال کرده است اما فکر می کند پاریس سنت ژرمن حاضر به فروش او نخواهد شد. در ادامه مصاحبه این بازیکن با نشریه فرانس فوتبال را می خوانید.

کاتالان ها تاکنون لوکاس دینیه و ساموئل اومتیتی را خریداری کرده اند و حال گمانه زنی ها بر این است که مارکینیوش را هدف بعدی نقل و انتقالاتی خود اختصاص داده اند. با این حال این بازیکن 22 ساله صورت پذیری این انتقال را در حال حاضر بعید می داند.


مارکینیوش به فرانس فوتبال گفت: «خوشحالم که باشگاه بزرگی مانند بارسلونا علاقمند به جذب من می باشد. من نمی توانم انکار کنم که اکنون درمورد بزرگترین باشگاه جهان صحبت می کنیم. اما من باید استوارانه پایم را روی زمین نگه دارم، چرا که PSG هرگز راه را برای خروج من باز نکرده است. خواهیم دید که چه اتفاقی رخ خواهد داد».

آیا فکر می کنید درهای خروجی PSG باز هستند؟ پاسخ منفی است؛ PSG باشگاه فروشنده نیست. مارکینیوش تا ژوئن سال 2019 با قهرمان لیگ لوشامپیونا قرارداد دارد.

خبرگزاری بارسلونا...
ما را در سایت خبرگزاری بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی redandblue بازدید : 210 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 2:38

نقل و انتقالاتمنبع: چهار چهار دو
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir

طبق گزارش هایی که در روزهای اخیر منتشر شد، سویا تقریباً انتقال ویتو از اتلتیکو مادرید را قطعی کرده است، اما نائب رئیس این باشگاه، خوزه کاسترو می گوید که اگر ویتو مایل به پیوستن به بارسلوناست، باید این کار را انجام دهد.

علاوه بر سویا که اخبار توافقات نهایی این باشگاه با اتلتیکو مادرید بر سر انتقال ویتو در روزهای اخیر شنیده می شد، پس از مصاحبه های بازیکن جوان آرژانتینی که گفته بود آرزویش بازی در کنار هم وطنش لیونل مسی است و مدت زمان کمتر بازی برای او اهمیت ندارد، بارسا هم مایل به جذب او شده بود.


کاسترو با وجود اینکه از انتقال ویتو به تیمش استقبال می کند، معتقد است که اگر او حضور در تیم لوییز انریکه را ترجیح می دهد، نباید این علاقه را نادیده گرفته و به سویا بیاید. او در گفتگو با کادنا کوپه گفت: «ویتو بازیکن فوق العاده ای است و ما امیدواریم که بتوانیم او را در ترکیب تیم خود داشته باشیم. او یکی از گزینه های اصلی ماست، اما مطمئناً گزینه های دیگری هم وجود دارند».

«شنیده ام که ویتو به بارسلونا علاقمند است؛ اگر اینطور است، او باید به آنجا برود. مهم است که بازیکنان همان جایی باشند که می خواهند».

صحبت هایی از انتقال کوین گامیرو به اتلتیکو مادرید یا بارسلونا هم بود، اما کاسترو امیدوار است که بتواند مهاجم فرانسوی را به ماندن وادارد: «گامیرو فوتبالیست فوق العاده ای است. وقتی کارلوس باکا اینجا بود، او همواره به عنوان یار جانشین به میدان می آمد و گلزنی می کرد. او دو فصل با ما بوده است. حالا می خواهیم قراردادش را تمدید کنیم و هواداران همچنان با گل های او خوشحال بمانند».

خبرگزاری بارسلونا...
ما را در سایت خبرگزاری بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی redandblue بازدید : 201 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 2:38

آمار و ارقاممنبع: Weloba
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir

روز گذشته بارسلونا به طور رسمی اعلام کرد که قرارداد خود با اسپانسر قطر ایرویز را برای یک فصل دیگر تمدید کرد. این بدان معنا است که غول های کاتالان همچنان 35 میلیون یورو از کیت پیراهن های خود بدست می آورند. با این وجود این پولی نیست که باشگاه آن را می خواست و این مبلغ قرارداد همچنان تا قردادهای کلان باشگاه های لیگ برتری فاصله زیادی دارد.


گران ترین قرارداد های اسپانسر در فوتبال

منچستر یونایتد: 63 میلیون یورو (شورلت) - 2014 تا 2021
چلسی: 47 میلیون یورو (یوکوهاما) - 2015 تا 2020
آرسنال: 35 میلیون یورو (امارات پرواز) - 2014 تا 2019
بارسلونا: 35 میلیون یورو (قطر ایرویز) - 2016 تا 2017
بایرن مونیخ: 30 میلیون یورو (دویچه تلکوم)
رئال مادرید:30 میلیون یورو (امارات پرواز) - 2013 تا 2018
پاریس سن ژرمن: 25 میلیون یورو (امارات پرواز) 2013 تا 2018
لیورپول: 24 میلیون یورو (استاندارد چارترد) - 2013 تا 2016
منچستر سیتی: 24 میلیون یورو (اتحاد ایرویز) - 2011 تا2021
تاتنهام: 19 میلیون یورو (AIA) - از 2014 تا 2019

خبرگزاری بارسلونا...
ما را در سایت خبرگزاری بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی redandblue بازدید : 197 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 1:09

خبرگزاری بارسلونا...
ما را در سایت خبرگزاری بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی redandblue بازدید : 166 تاريخ : چهارشنبه 30 تير 1395 ساعت: 22:33

ویدئوهای بارساسید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir

در این فصل، به لطف سبک بازی فوق العاده بارسا، چندین گل بسیار زیبا از این تیم دیدیم. معمولاً این گل ها با پاس گل های شگفت انگیزی همراه بوده اند. با ما ده گلی را که با پاس های دیدنی بازیکنانی مانند مسی، نیمار، اینیستا و سرجی روبرتو بدست آمده اند، تماشا کنید. به یاد دارید که کدام یک از این بازیکنان با پشت پا پاس گل داد؟ این ویدئو را تماشا کنید تا تمام شبهات را از بین ببرید!


راه های متفاوتی برای نشان دادن "کلاس" در زمین فوتبال وجود دارد، اما احتمالاً بهترین آن ها، فراهم کردن پاس گل است. بازیکنان بارسا از بهترین ها در این بخش هستند و به همین دلیل است که ما قادر بودیم ده پاس گل شگفت انگیز در طول فصل 2015/16 را در کنار هم جمع کنیم. با این پاس ها، هیچ مهاجمی نمی تواند توپ را گل نکند.
دانلود این ویدئو با کیفیت Full HD

خبرگزاری بارسلونا...
ما را در سایت خبرگزاری بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی redandblue بازدید : 200 تاريخ : چهارشنبه 30 تير 1395 ساعت: 21:30

تمریناتمنبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: امین سبحانی / FCBarcelona.ir

سیوتات اسپورتیوا، امروز صبح میزبان نخستین تمرین فصل جدید بارسلونا بود. اعضای تیم قصد دارند خود را آماده بازگشت به میادین و رقابتهای پیش رو کنند.

لوییز انریکه در حالی سومین فصل حضورش بر روی نیمکت تیم اول بارسا را آغاز کرده است که تمامی بازیکنان در دسترس تا به این لحظه - آن دسته که دیروز به تیم اضافه شدند و تست های پزشکی را پشت سر گذاشتند - را در تمرین امروز خود می دید.


علاوه بر این افراد، 13 بازیکن از تیم دوم شامل خوزه سوارز، مارلون، مارتینز، بورخا لوپز، نیلی، کاربونل، گومبائو، آلنا، پریا، آلفارو، آبلدو، کامارا و کاردونا نیز در این جلسه همراه سایرین به تمرین پرداختند.

لازم به ذکر است دومین جلسه تمرینی تیم، عصر امروز ساعت 18:30 به وقت محلی خواهد بود.

خبرگزاری بارسلونا...
ما را در سایت خبرگزاری بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی redandblue بازدید : 171 تاريخ : چهارشنبه 30 تير 1395 ساعت: 18:43

ملی‌پوشانمنبع: Weloba
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir

رافینیا و نیمار در اردوی تیم المپیک برزیل برای حضور در این مسابقات که در روزهای آینده در ریو برگزار خواهد شد، حضور دارند. اگرچه رافینیا همچنان نتوانسته از مصدومیتی که در تمرینات آماده سازی برای کوپا برایش پیش آمده بود، به طور کامل ریکاوری کند. به همین دلیل او هنوز به تمرینات گروهی نپیوسته است.


به گزارش اسپورت، پزشک های تیم می خواهند نهایت احتیاط را در مورد رافینیا اعمال کنند، چرا که مصدومیت دوباره او حدود 15 روز پیش از آغاز المپیک، می تواند به معنای خداحافظی او از این رقابت ها باشد. به همین دلیل رافینیا سه شنبه را به صورت جداگانه به تمرینات بدنسازی پرداخت و احتمال می رود که امروز - چهارشنبه - که دو جلسه تمرینی در نظر گرفته شده است، به تمرینات گروهی باز گردد.

خبرگزاری بارسلونا...
ما را در سایت خبرگزاری بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی redandblue بازدید : 170 تاريخ : چهارشنبه 30 تير 1395 ساعت: 17:42

الموندو دپورتیوو چاپ امروز، به قوی تر شدن باشگاه پس از ورود بازیکنان جدید اشاره کرده و نوشته است: «قابلیت تطابق سریع دنیس و نیز روحیه مبارزه طلبی اومتیتی، به بارسا این امکان را می دهد که طیف گسترده ای از تاکتیک ها را ارائه دهد».

سمپر و مونیر تا 2019 تمدید کردند؛ هالیلوویچ در هامبورگ

قطر یک سال دیگر اسپانسر اصلی پیراهن بارسا باقی ماند.

روز گذشته معاینات پزشکی انجام شد و امروز دو جلسه تمرین برگزار خواهد شد.

اسپورت اما با تیتر «نیاز به تمدید قرارداد»، به توافق مسئولان باشگاه با سوارز بر سر تمدید قرارداد پرداخته و نوشته است: «سوارز و بارسا به توافقاتی برای تمدید قرارداد دست یافته اند که می تواند سطح دستمزد این بازیکن را برابر با نیمار قرار دهد».

لوییز در شرایطی مطلوب از تعطیلات بازگشت و اکنون به طور کامل از مصدومیت رهایی یافته است.

یک سال دیگر با قطر

سمپر و مونیر، تا 2019

روزنامه محلی اسپورتیو نیز موضوع تمدید قرارداد باشگاه با شرکت قطری را به روی جلد برده است: «بارسا با وجود در اختیار داشتن مسی، نیمار و سوارز، با هواپیمایی قطر تمدید کرد؛ درست به همان مقداری که تا پیش از این به این شرکت پرداخت می کرد».

خبرگزاری بارسلونا...
ما را در سایت خبرگزاری بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی redandblue بازدید : 174 تاريخ : چهارشنبه 30 تير 1395 ساعت: 16:26

نقل و انتقالاتمنبع: چهار چهار دو
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir

سویا، پس از خرید فرانکو واسکز به منظور تقویت خط حمله خود، حال اعلام می کند که کوین گامیرو، که نظر بارسلونا و پاریس سنت ژرمن را جلب کرده است، با مبلغی کمتر از 40 میلیون یورو سانچز پیزخوان را ترک نخواهد کرد.

خوزه ماریا دل نیدو، رئیس باشگاه سویا، پس از معرفی فرانکو واسکز به عنوان جدید ترین خرید این باشگاه، اعلام کرد که گامیرو را با قیمتی کمتر از 40 میلیون یورو به هیچ تیمی نخواهند فروخت. بارسلونا و پاریس سنت ژرمن، از مشتریان اصلی این مهاجم فرانسوی محسوب می شوند.


مهاجم 29 ساله فصل قبل 29 گل با پیراهن سویا به ثمر رساند و از اصلی ترین مهره های این تیم در راه کسب سومین قهرمانی پیاپی در لیگ اروپا بود. دل نیدو به پیشنهادات برای بهترین گلزن تیمش گوش می دهد، اما هر پیشنهادی نظر او را جلب نخواهد کرد. او به رادیو سویا در این مورد گفت: «درست است که تیم های بزرگی به دنبال گامیرو هستند، اما ما به کمتر از 40 میلیون یورو، او را نخواهیم فروخت. به 39 میلیون یا 38.5، نخواهیم فروخت. ما می خواهیم کوین در تیم بماند و در پروژه سمپائولی به تیم کمک کند».

خبرگزاری بارسلونا...
ما را در سایت خبرگزاری بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی redandblue بازدید : 187 تاريخ : چهارشنبه 30 تير 1395 ساعت: 13:49

نقل و انتقالاتمنبع: اسپورت
مترجم: محمدصدرا نژادی / FCBarcelona.ir

مونیر الحدادی ساعتی پس از تمدید قرار داد خود با بارسا تا سال 2019، با انتشار متنی در شبکه اجتماعی خود، خوشحالی وافر خود را از این اتفاق ابراز کرد.


او در صفحه اجتماعی خود نوشت: «من از تمدید قراردادم و ادامه بازی در بهترین باشگاه جهان بسیار خوشحالم. در حال حاضر احساس کسی را دارم که با سرعت می دود و به خودش می گوید وای خدای من باید از این لحظه لذت ببرم و بهترین کار را انجام دهم».

مونیر یکی از 9 بازیکنی بود که سه شنبه در نخستین تمرین تیم پیش از آغاز فصل 2016/17، حاضر شد.

خبرگزاری بارسلونا...
ما را در سایت خبرگزاری بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی redandblue بازدید : 157 تاريخ : چهارشنبه 30 تير 1395 ساعت: 6:06

ویدئوهای بارساسید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir

تکنیک رونالدینیو یکی از بزرگترین موهبت هایی بوده است که بارسا و هوادارانش در طول تاریخ باشگاه داشته اند. به همین دلیل است که می خواهیم در این ویدئو، جزئیات بازی یکی از تکنیکی ترین بازیکنان تاریخ فوتبال را به شما نشان بدهیم. دیدن این ویدئو یک امتیاز است، از دستش ندهید!


اگر ما می خواستیم یک نظرسنجی در میان هواداران بارسلونا در سراسر دنیا انجام دهیم و از آنها بپرسیم که از حضور کدام بازیکن در بارسا بیش از همه لذت برده اند، رونالدینیو احتمالاً اکثر رأی ها را مال خود می کرد. اما ما مطمئنیم که اگر این نظرسنجی بین تمامی فوتبال دوستان و نه فقط بارسایی ها انجام می شد، نتیجه چندان تفاوتی نداشت. دلیل این اتفاق را می توانید در این ویدئو ببینید؛ لحظات جادویی ای که رونالدینیو با استفاده از آن قلب تمامی فوتبال دوستانِ دنیا را تسخیر کرد.

خبرگزاری بارسلونا...
ما را در سایت خبرگزاری بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی redandblue بازدید : 183 تاريخ : چهارشنبه 30 تير 1395 ساعت: 1:10

نويسندگان

نظر سنجی

قهرمان این فصل چمپیونز لیگ کیست؟

خبرنامه